Find svar på alle dine spørgsmål

Gellerup Højskole åbner for det første hold over sommeren 2022. Dertil kommer, at højskolen skal åbne i 2025. Dette afhænger dog af støtte, renovering af hovedbygningen og ansættelse af ledelse og lærer. Er du interesseret i at være en del af holdet, så skriv engelig til os.

Bag Gellerup Højskole er en bestyrelsen, som arbejder for at skabe de bedste forudsætninger for dannelsen af en ambitiøs dansk folkehøjskole i Gellerup, der efter planen vil åbne dørene i 2025. Bestyrelsessammensætningen i Foreningen Gellerup Højskole, der blev stiftet i juni 2020, er udtryk for et stærkt og bredt fælles engageret ejerskab.

Du kan læse meget mere om bestyrelsen bag Gellerup Højskole lige her

Er du interesseret i at være en del af holdet, så skriv engelig til os.

Sommerkurset 2022 løber over en uge i starten af juli. Fra d. 3. – 9. juli.

For et ophold på sommerkurset 2022 er prisen 1500 kr. Dette dækker kost, logi og kursusuge.

Du er altid meget velkommen til at komme forbi og høre meget mere om sommerkurset og planerne for åbningen i 2025.

Planen er, at Gellerup Højskole åbner for det første hold over sommeren 2022.

På sommerkurset 2022 tilbydes der desværre ingen fag på engelsk.

På sommerkurset 2022 vil der være tre linjefag, som man kan vælge imellem. Disse er følgende:

MUSIKMASKINEN

BYLABORATORIET

MEDIELANDSKABET

Du kan læse mere om de tre fag her